2015. augusztus 20., csütörtök




Sziasztok!

Valószínűleg már senki nem olvassa vagy nézi ezt a blogot. Nem csodálom, hiszen már évek óta nem volt friss. A blog tulajdonosa az én csodás unokabáttyám. 2010 telén rosszul lett és számos vizsgálat után kiderült, hogy egy daganat van az agyában. Sok kezelés, két műtét,rengeteg gyógyszer és sok fájdalom után 2013 június 10-én sajnos elhunyt. Anno sokat mesélt nekem arról, hogy mennyire élvezi ezt a blogos dolgot és mennyire jól esik neki a hozzászólások olvasása. Korábban is akartam már ide írni,de valahogy nem jött össze, aztán elég sok időre ki is ment a fejemből.
Egy beszélgetésünk alkalmával ezt mondta nekem:

 " Nem félek a haláltól, felkészültem. Klassz életem volt, bár elég rövidke. Remélem,hogy ha eljön a pillanat, olyan lesz, mint egy fejezet vége a létezésem könyvében. Remélem az evilági élet után egy új kaland jön! "

Nagyon hiányzik nekem és a családnak is. De nekünk még folytatni kell és bízni abban, hogy egy napon majd újra közös fejezetben szerepelhetünk.

Nincsenek megjegyzések: